wat betreft vogeldans 31-02-’08


Ik ben twee keer terug geweest om te zien of ik ze weer kon vinden. En dat was echt niet makkelijk met die wind, ik had de wind vol tegen en op een gegeven moment de tong bijna op mijn knieën hangen. Als ik geluk heb ben ik mischien ook nog een kilootje kwijtgeraakt. Ik had mijn toestel en verrekijker bij me.  Het zijn inderdaad kauwtjes en roeken bij elkaar die zich daar verzamelen om samen de nacht door te brengen. Het licht is niet erg geschikt en de afstand maakte het er ook niet makkelijker op, dus de foto`s zijn niet herkenbaar.  Gelukkig kon de verrekijker wel uitkomst bieden. De kauwtjes waren met hun koppies duidelijk te herkennen. de terug weg ging gelukkig wel perfect want ik had de wind in de rug. haha zo thuis.
Wat vind jij ervan?

