luchtverfrisser


Boerenlucht als luchtverfrisser
RUINERWOLD – Een kruidenier in het Drentse Ruinerwold heeft bedacht om boerenlucht als luchtverfrisser op de markt te brengen. De geur van het platteland is bedoeld voor plattelanders met heimwee en nieuwsgierige westerlingen.
Sinds woensdag staat de luchtverfrisser in flacons, maar ook als geurpot in de schappen. ,,Het loopt als een speer, we hebben er al 270 verkocht”, aldus bedenker Henk Smit.
Dit artikel heb ik gevonden in MSN  Nieuws .
Ik moest meteen aan Bernadette denken : Misschien is dit een goeie manier om het Zeeuws-Vlaanderen ongeroerd te laten. Want bij al die wijdsheid en openheid, en de rust horen ook de "ongemakken" voor stedelingen niet de meest aangename geur. Misschien ook een goede besteding voor die 8.5 miljoen ben benieuwd wat Bernadette ervan vindt.   
3 thoughts on “luchtverfrisser

  1. Hoi Marion, zo ik zit eindelijk weer even achter mijn computer. Ik ben een groot gedeelte van de dag weggeweest en heb het verder te druk gehad. Ja, die luchtverfrisser, blehh..ik heb het in ieder geval niet nodig, want ik heb geen heimwee naar Rotterdam, maar de mensen, die naar Zeeuws-Vlaanderen willen gaan verhuizen, raad ik het ten zeerste aan. Haha. En die 8,5 miljoen..ik weet niet wat ik daar van denken moet.
    Groetjes

  2. Wat voor lucht is het ?
    Als ik hier soms de boerenlucht ruik dan kan ik de was wel van de lijn halen .
    Het is maar wat je lekker vind .
    Gr Tanja
     

Wat vind jij ervan?

