pasen moest effe wachten


Het zonnetje scheen, dus daar moest ik even van profiteren. Na het paas ontbijt heb ik gauw de boel weer opgeruimd. En heb ik me toch lekker effe af laten zetten in de bossen om toch even nog een frisse neus te halen. Wat een prachtweer vandaag hier.  Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier schijnt het zonnetje volop, De natuur was volop in beweging, ook aan het genieten van de zon na die donkere en koude dagen. 
Ik had nog wel veel langer willen blijven maar we gaan dadelijk nog naar mijn ouders. In ieder geval weer heerlijk genoten. Het wordt al moeilijker om foto’s van vogels te maken omdat de takjes al wat aan het uitspringen zijn , wordt het steeds ingewikkelder om goed te focussen nou waren ze vandaag wel heel actief, en vonden ze het heel leuk om net achter een takje te gaan zitten.
Normaal heb ik daar niet zo’n moeite mee, maar vandaag staat er nog meer op de planning dus kon er vandaag ook niet op zitten wachten. Daarom nog niet getreurd nadat ze me dus lekker voor schut hebben gezet met hun gedans heb ik toch nog hier en daar een shotje te pakken . Haha, ik laat me toch niet kisten. Al heb ik menig dansje rond de boomstam moeten maken. Vooral de eekhoorns waren zeer aktief en ik wist niet eens dat ze best luidruchtig kunnen zijn. Het was me een gekeuvel tussen die beestjes daar kon menige buurvrouw niet tegen op. Hele schattige knabbel en babbel geluidjes, weer wat geleerd dus. Het is jammer dat ik er geen geluidsopname heb. Ik stond er zo van te genieten. Ik dacht er te laat aan.   Volgende keer maar weer misschien.
Geniet allemaal van jullie paas weekend ,dan doe ik dat ook.
One thought on “pasen moest effe wachten

  1. Hoi Marion,
    Leuk verslag van jou 1e Paasdag,het was inderdaad heerlijk weer om op pad te gaan.
    Jij hebt in elk geval genoten van de eekhoorntjes.
    Groetjes,Edward

Wat vind jij ervan?

