Paasverrassing


Ik had het twee weken geleden al gezegd, als Pasen zo vroeg valt zou het me niet verwonderen als we sneeuw krijgen.
Vanmorgen was ik alweer om kwart voor 7 op en jawel hoor een wit wereldje buiten. Gauw een bammetje gegeten. En toch maar even gauw naar buiten. Het was wit, het sneeuwde, koud en nat  en toch zat de dooi er al goed in.
Dus gauw de fiets gepakt en even naar het bos, zo vaak komt dat niet voor zo’n mooi plaatje en terwijl het hele gezin nog op een oor ligt heb ik al een halve dag achter de rug.  Ik heb er honger van gekregen dus daar ga ik maar iets aan doen. Maak er een leuke dag van.  
6 thoughts on “Paasverrassing

  1. Ochtendstond, goud in de mond! Nog een week en dan zomertijd en hebben we wel genoeg sneeuw gehad, deze winter. Bijna 1 april, nieuwe job!!!!     Groetjes.

  2. jeetje meid, wat was jij er vroeg uit vanmorgen !!!!
    Maar wel de moeite waard zo te zien. Er lag bij ons ook wel sneeuw, maar bij lange na niet zoveel als bij jullie hoor! Schitterende plaatjes weer!
    Groetjes, MIem

  3. Hallo Marion,
    Hier lag ook een laagje sneeuw, net genoeg voor de jeugd om sneeuwballen tegen de ramen te gooien grrrrrr. Maar niet genoeg om er voor op stap te gaan met de camera, overigens doen anderen dat wel! Mooie foto’s.
    Liefs, Ann.

  4. Hoi Marion,
    Het was in Maasluis vanmorgen ook wel een beetje wit,maar zo’n pak sneeuw
    als bij jullie lag er niet hoor.
    Je hebt er mooie foto’s van gemaakt zeg,vooral die met de rode tulpen vindt ik erg mooi.
    Groetjes,Edward.

  5. Hoi Marion,
    wat was jij vroeg op pad zeg!
    Leuke foto’s hoor, wat is er bij jou veel sneeuw gevallen.
    Hier in Rolde lang niet zo veel!
    Groetjes, Liza

  6. Heerlijk joh, zo vroeg…niemand te zien, alleen de natuur en de schoonheid daarvan.(was net even opgehouden door een tel. van mijn dochter) Jeff heeft ook van de ochtendwandeling foto’s gemaakt. Zet ze straks op space, eerst nog even Yvonne terugbellen. Groetjes

Wat vind jij ervan?

