jippie


 
Jippie, Ik ben weer terug , blijkbaar. Geen idee wat ze daar bij het spaces team gedaan hebben. Ik heb een aantal vragen gekregen en beantwoord, daarna moest ik het volgende doen:
 
We willen je vragen de volgende instelling te controleren. Deze kan invloed hebben op dat updates niet worden weergegeven.

– Zorg dat je bent aangemeld op je Windows Live Space
– Klik rechts bovenin op Opties
– Klik op Space-instellingen
– Ga naar "Instellingen voor je visitekaartje" en zorg dat de optie "Gegevens van mijn Windows Live Space moeten worden weergegeven op mijn visitekaartje en er moet een sterretje naast mijn naam komen te staan" is aangevinkt
– Klik op Opslaan
– Voer hierna een nieuwe wijziging uit op je Space en verifieer of deze bij vrienden wordt weergegeven.

 
 
Ik had dit al eerder geprobeerd want bij de space moet je soms iets uitzetten om het aan te zetten, lekker logisch.  
Ik heb niets veranderd want alles was goed ingesteld heb gewoon weer op opslaan gedrukt en voila ik ben er weer.
Dus er moet toch echt iets bij hun zijn gebeurd. Aan de andere kant is het wel een goeie service geweest aangezien ik een paar dagen niet echt achter de computer heb gezeten.
Dus voor nu vind ik het weer goed geweest ben twee dagen alleeen maar met foto’s in de weer geweest. Heb een fotoalbum samengesteld en besteld om naar Schotland te sturen. Ben nu bezig om de foto’s op het internet te zetten zodat ze via een link bij de foto’s kunnen komen. Dit duurt wel even als iemand suggesties heeft voor verdere sites zijn deze zeer welkom want ik heb straks drie weken in Zuid- Afrika en ik weet nog niet goed wat en hoe met foto’s.
Maar voor nu laat ik de computer weer lekker werken en ga ik nog even het zonnetje in.
 
In ieder geval nog heel erg bedankt voor jullie reakties bij de foto’s. Het waren inderdaad een paar geweldige dagen met heel veel informatie die verwerkt moet worden. Ik weet nu wat er bedoeld wordt met een mind-blowing experience. ik moat het allemaal nog op een rijtje zetten.
We hebben voor het eerst een foto van grootvader gezien ( wat een evenbeeld) foto’s (hoe cru ook)  van de crematie en verspreiding as en foto’s van de familie, en de nieuwe uitbreiding ,de tweeling.   Er zijn dingen/maniertjes die Stuart herkent in zijn oom , die zijn broer ook had. Dus laat de wetenschap maar achterwege .
Het is heel duidelijk dat het bloed dikker is dan water.
Het is ongelooflijk om te zien dat heel veel gewoon genetisch bepaald is.  Zoals de lieverds al zeiden: De voorbereiding is gedaan. De scouts hebben ons goedgekeurd. ( haha).
Op naar family-reünie deel twee.
4 thoughts on “jippie

  1. Wat is dat nu,ga je ons drie weken verlaten?
    Hartstikke fijn voor je hoor,en natuurlijk spannend ook helemaal naar Zuid-Afrika!
    Hebben jullie nog iemand nodig om de koffers te dragen?? ( geen zware hoor! )
    Groetjes van Edward.

  2. Al je leuke foto’s bekeken en heel vaak zie je de genetische eigenschappen nog beter als je iemand niet iedere dag ziet, in ieder geval heel erg leuk voor je ik had wat gemist doordat je geen updates meer kon laten zien, maar dat is gelukkig verleden tijd! Geweldig zeg 3 weken naar Zuid-Afrika, wat zal je een foto’s maken. Het lijkt mij een geweldig mooi land, we zullen er nog wel eerder van horen voordat jullie vertrekken denk ik zo.
    Liefs, Ann.

  3. heerlijk dat je er weer gewoon bent en wat mooi 3 weken naar zuidafrika lijkt me prachtg en wel heeel veel fotos maken he want dan weet ik ook een beetje hoe dat daar er uit ziet want denk niet dat ik daar ooit kom
    ga nog maar even lekker genieten van het mooie weer gr v els

  4. Wowww 3weken Zuid-Afrika wat zal je genieten, super mooi land veel belevenissen ga je touren en in welk gedeelte?Hier één stikjaloers heb jaren op die ambassade gewerkt, maar stom genoeg kocht ik toendertijd liever een mooie auto ipv dat land te bezoeken foutje:-(!
    Kan je niet helpen ivm foto’s-gedoe ek nie weet nie, zelf heb ik mijn vakantiefoto’s digitaal in een prachtboek laten maken door de Aldi kan ook via Hema, ben je ook wel een tijdje mee zoet maar dan krijg je ook wat, kun je lekker inkijken zonder pc. Ga daar meer mee aan de slag, leuk voor jezelf en het nageslacht;-)
    Heb met genoegen je verhaal gelezen en foto’s bekeken. Op naar het nwe avontuur!
    Lievegrtjs ciaociaoBenona

Wat vind jij ervan?

