tijd vliegt


ik wil iedereen even een hele fijne week toewensen
hier is het wat druk geweest dus ook vermoeiend,
we hebben de spuiten gehad van de GGD twee stuks .
één arm is helemaal stijf geweest en de andere heeft nog steeds een flinke blauwe plek.
volgens mij heb ik toch een reactie gehad in die zin dat ik een paar dagen niet echt lekker ben geweest.
gelukkig viel het werk mee dus kon ik ook uitrusten, maar helaas toen werkte het weer niet mee.
bah, al die regen ik zou er depressief van worden en ik had nog wel net mijn tuin gesproeid,
was ook nodig en als ik twee dagen op de regen had moeten wachten dan was mijn tuin verdord geweest.
vandaag een vrije dag joepie, nou ja vrij….. er staat een berg strijk op me te wachten,
ik moet foto’s maken van de hondjes (goh wat vind ik dat erg) ,
mijn zoon naar het uitzendbureau sturen ,als ik hem tenminste uit zijn nest krijg
hij is wel geslaagd jippiejahee. dat is een hele opluchting voor ons ouders zeker.
 weer een stapje op weg naar de zelfstandigheid
de postbankpassen nakijken want volgens mij heb ik euro passen en dan zou ik in Zuid-Afrika geen geld kunnen krijgen, langzaam de medicijnlijst bijelkaar gaan zoeken wat hebben we nodig wat niet.
eigenlijk moet ik ook nog naar de kapper maar het is maandag dus die zal wel dicht zijn.
en verder moet ik eens effe met ons hondje ( beetje van ons dan ) gaan spelen
 want eind deze week mag hij uit het nest. zo’n leuk droppie allemaal trouwens
gelukkig heeft ze ze nu allemaal verkocht want ik begon steeds meer te twijfelen en ze zijn ook zo leuk.
maar vandaag is het mooi weer, dus we beginnen eens met aankleden, zoon uit nest roepen, belletje plegen wanneer ik terecht kan en die strijk komt vanavond wel, zonde van het mooie weer.
en verder lekker rommelen in de tuin tenslotte is het wel een vrije dag .
  ooh ja daar begon ik mee ik wens jullie een hele fijne week , geniet ervan  

14 thoughts on “tijd vliegt

  1. Allereerst van harte, ’t is tegenwoordig een hele prestatie om te slagen voor je examen en dan heb je eigenlijk wel een paar rustdagen verdiend, toch??
    Verder weet ik niet wanneer jullie vertrekken naar Zuid-Afrika, maar ik wens je in ieder geval alvast heel erg veel plezier! EN die spuiten ??? Brrrrrrrrrr, je reinste vergif als je het mij vraagt, maar het moet gebeuren hè!! Sterkte met je arrumpie meissie!
    Liefs, Miem

  2. heerlijk om naar uit te kijken
    en ook heerlijk dat je zoon geslaagd is is toch altijd verschrikkelijk spanend
    als ik h eel eerlijk ben
    ben ik blij dat ik dat niet meer hoef maar ja we moeten er allen maal door heen
    wil je nog een fijne week toe wenzen hoop zelf op tropische temperatuur
    maar denk niet dat er in zit gr vels

  3. Mazza,ik wens jouw ook een fijne week toe hoor,Het was gisteren drukker dan vandaag,nu doen we
    dingen die zijn blijven liggen.Woensdag en donderdag 3 groepen.Donderdag kan het flink gaan regenen,dan allemaal met een paraplu de tuin in,ook met best een leuk gezicht.
    In de ochtend wat foto’s gemaakt,wat een verschil met gisterenochtend.Ik hoop dat je arm weer gauw normaal wordt.Groetjes van gerrit en Elly.

  4. Je hebt in ieder geval een heel leuk vooruitzicht Marion. Vakantie in Z Afrika, da’s niet mis. Je laat de foto’s toch wel effe zien hé op je space.
     
    Wens je natuurlijk ook een leuke week toe
    en groetjes van Mij

  5. Zo geweldig een geslaagde…proficiat. Daar kun je weer trots op zijn, weer een periode afgesloten en niks sturen hoor…weet vast zelf wel dat er werk aan de winkel is….en geen inkomsten kun je ook niks uitgeven…zo werkt dat toch?
    Ja vergt wel veel voorbereiding zo’n reis, maja is dan ook niet dicht bij huis wat jullie gaan doen…en die huishoudklusjes blijven terug komen, noem dat huishaten hihi
    Fijne week ook voor jou…groetjes
     

  6. Hoi Marion,
    Fijn dat je zoon geslaagd is,PROFICIAT hoor!!Tjeetje…Zuid-Afrika!!Ik heb nog nooit gevlogen en ben ook nooit verder geweest dan met school(heel lang geleden)naar Luxemburg,hihihi!Wel spannend allemaal zeg!!Nou,ik wens je ook ’n fijne week en geniet van je vrije dag,die strijk loopt niet weg!
    Lieve groetjes van Corry en doggy Joep,doeidoei!!

  7. Proficiat met het slagen van examen zoon geweldig en tja ná al die examenfeestjes is het tuurlijk lekker wat langer in bed hahaha gewoon even leven zonder tijd!!!
    Je bent maar een druk baasje Marion maar heerlijk vooruitzicht naar Suid-Afrika eerst wat boel geregel hier (lijstje maken&afstrepen maar ;-)  dan de PRET rettekitettt wordt genieten weet ik zeker!
    Jij ook heerlijke week … LiefsBenona

  8. Hoi Mazza, ik heb kennelijk ook iets gemist want Zuid-Afrika lees ik hier voor het eerst. Wat fijn voor jullie. Is het familiebezoek? Of ga je een rondreis maken? Safarietje misschien ook nog? Ja die spuiten, daar ben ik echt hondsberoerd van geweest, vreselijk. Ik heb zelfs een dag in het ziekenhuis gelegen want de koorts steeg boven de 40 graden. Gele koorts, pokken en malaria. Als je al zo ziek kunt worden van een inenting, kun je begrijpen hoe ziek de mensen worden die de ziekte echt krijgen… de stakkers.
    Ik lees nog wel wanneer je vertrekt enne…. maak je niet al te sappel want
    "alles sal regt koom".
    Groetjes, Ilona

  9. Hoi Mazza, ik lees nu dat je dus een reis gaat maken naar zuid afrika? Jemig, wat leuk, maar ook spannend lijkt me. En daar horen natuurlijk vervelende spuiten bij. Veel moet je regelen voor zo’n vakantie. Maar je zoon is geslaagd, proficiat!
    Ik heb ook een enorme berg strijk staan, ook geen zin in en het is hiet ook zonnig, hoewel de eerste wolken alweer komen….
    Have a nice day!
    Greetzzz Annelies

  10. Jemig Mazza,kijk je uit dat je je zelf niet voorbijloop?
    Geniet eerst maar even van je vrije dag de rest komt ook wel weer.
    Gefeliciteerd met het slagen van je zoon,dat is weer een zorg minder.
    Nog een fijne week verder hoor,groetjes van Edward.

  11. Hoi Mazza
    Nou zo te lezen hoef jij je niet te vervelen ,maar je hebt gelijk meid geniet lekker van je vrije dag en het mooie weer ,fijn dat je zoon geslaagd is .Als ik naar buiten kijk mag ik ook wel de tuin in duiken ,genoeg te doen.Fijne dag Elisabeth

Wat vind jij ervan?

