alweer weekend


100_4462.jpgIk wil iedereen een heel fijn weekend toewensen.
hier is het erg hectisch de laatste tijd, met bijbaantjes, man die vandaag moest weken
Elena is alweer aan het vissen, een lokale wedstrijd. Even het huis gepoetst, was heel hard nodig. ( foei toch)
Ben even bij moeders geweest, want ik dacht jullie even te laten zien wat een dotje  Bokito is geworden
Ze heeft hem nu drie dagen en het gaat heel goed al zindeljk en slaapt al behoorlijk de nacht door.
hij is actief en heel speels en mijn moeder gaf toe toch wel een beetje moe te zijn.
 vooral van het opletten.100_4460.jpg( ik ben net wakker)
(is niet erg hoor de kids hebben bijna vakantie die nemen hem graag even over.)
Het is inderdaad of je een baby in huis hebt, slaapjes, plassen, eten spelen en weer slapen en jij als nieuw baasje mag proberen hier weer een ritme in te vinden. ondanks de onderbroken nachten
Maar ze heeft geen spijt, na al die donkere jaren eindelijk weer wat levendigs in huis.
En ze kan haar aandacht ook eens aan iets anders kwijt.
Zal mijn pa ook blij zijn want sinds die befaamde carnaval heeft ze over hem gewaakt als een havik.
 
Ik had gedacht nog even mijn logje af te maken en dan op de bank te kruipen met Ilona’s boek maar, helaas mijn man was toch een uur eerder thuis ( typisch ik had net gedweild en de computer opgestart) dan verwacht dus maar meteen even de boodschappen gehaald en opgeruimd. Dus ben ik nu pas mijn logje aan het maken
 en dan kan ik alweer beginnen aan het eten.  
Ilona had me naar aanleiding van mijn boekenlijst gemeld dat tot haar grote teleurstelling een van haar favoriete boeken ( in jaaaaaren) er niet bij stond en tja dat kan niet. Dus " boekje" bij de bieb gehaald en ik hoop er dit weekend toch een goede start aan te maken. En wie weet komt hij wel in de boekenlijst. Ik vond dat wel leuk om zo een suggetie te krijgen anders blijf ik toch zo in hetzelfde genre hangen. Van die makkelijke in een keerleesweg boeken , waar mijn man het zo van op de zenuwen kan krijgen want als ik in een boek zit ben ik niet meer beschikbaar. Ik zie niets meer, ik hoor niets meer, en als het echt een goed boek is leg ik hem met veel moeite neer zodat ik met boek in de hand sta te koken , met als gevolg dat dat wel eens verkeerd afliep voor het eten dan.
Kinderen vaak onvindbaar of ze komen weg met iets waarvan ze dondersgoed weten dat het niet mag , maar ik heb er geen idee meer van wat ze  me verteld hebben of niet. Ach ja die paar keer maken ze er goed misbruik van en geef ze eens ongelijk. Als moeders haar boekje uit heeft worden de regels weer aangescherpt.
 Ik hou van lezen en eigenlijk maakt het niet uit wat. De space, een boek, een artikel, als het maar goed geschreven is en verfrissend is.
100_4467.jpg100_4467.jpg100_4467.jpg

7 thoughts on “alweer weekend

  1. Hoi Marion,
    Wat ’n dotje die Bokito!Puppy’s zijn altijd zo aandoenlijk om te zien,lekker zacht,zo lief en speels.Wat is ’t eigenlijk voor hondje?Leuke foto’s hoor! En wat betreft lezen,ik kan me slecht concentreren,moet dan steeds opnieuw beginnen,dat schiet niet op,komt ’t boek nooit uit!!Alvast ’n prettige week gewenst hoor!
    Lieve groetjes van Corry en doggy Joep,doeidoei!! 

  2. Wat een ontzettend leuk hondje Marion. Zo’n huisdiertje kan je leven inderdaad flink opfleuren en zo komen de oudjes weer eens buitenshuis.
     
    Wens je nog een fijne zondag

  3. Ja enig zo’n hondebeest en druk druk.Lezen is jarenlang mijn grote ‘hobby’geweest maar helaas heb ik nu zelfs nauwelijks geduld om een tijdschrift uit te lezen !! maar zeg nooit ,nooit ,ik mis het best wel eens zo heerlijk wegduiken in een dik boek ,maar wie weet ,ooit weer
    GR Elisabeth

  4. ja lezen vind ik ook heerlijk maar jammer genoeg doe ik het te weinig toen ik ziek washeb ik een paar mooie boeken uitgelezen heerlijk op bed zonder schuld gevoel want nu mag het was best fijn
    nu beter zijn is nog veel fijnder hoor
    tjeeeeeeeeee wat en droppie het hondje en wat heerlijk dat e moeder ondanks dat ze er moe van is er toch heerlijk van geniet
    wens je nog een fijn weekend toe wat er van over is veel gr v els
     

  5. Mooie foto’s van een dot van een hondje en dat lezen komt mij erg bekend voor, alleen tijdens het eten koken kwam de bladwijzer ertussen, want als het eten klaarmaken er onder moet lijden, dan zijn de rapen gaar! (te gaar mag ik wel zeggen).
    Liefs, Ann.

Wat vind jij ervan?

