eropuit


Ik heb het lekker toch gedaan. We hadden samen even lekker gebrunched voor mij een lunch en voor hem een ontbijt ,  lekker met een eitje erbij. Een kopje koffie en zowaar kwam heel heel even de zon tevoorschijn.
Wandelschoenen aan, fototoestel erbij, warme trui en jas aan sjaal om, daar ga ik gekleed als een Michellin mannetje maar dat mag de pret niet drukken. Ben eigenlijk net lekker op gang heerlijk foto’s maken en ik zie gaandeweg hoe donker het wordt. Eerst hoor ik allemaal vogeltjes fluiten dan beginnen de kraaien en kauwtjesfamilie’s een vlaamse gaai en toen was het stil . ik had het kunnen weten, daar begint het al te druppelen gelukkig loop ik nog onder de bomen dus het duurt wel even voordat ik nat wordt maar wat erger is,…. de temperatuur valt gewoon omlaag. Ik voel het gewoon kouder worden en dat is niet prettig.  Ik geef me gewonnen en vraag manlief of hij genegen is om me toch maar op te pikken. Wat hij graag doet omdat hij me toch al voor gek had verklaard en al had aangegeven dat ik wel moest bellen als er iets was , hij kwam me wel redden zei die, de lieverd. Terwijl ik bij de parkeerplaats wacht zie ik drie braverds, vanpaarden staan, net zo verzopen in de regen als ik, en oooh wat keek het kleintje zielig, net een  verwende puber.
Thuis staat de thee ( jaja zeer Engels)  en een plakje cake  ,want die had ik gisteren gebakken, al klaar heerlijk om zo thuis te komen en ik heb toch lekker een frisse neus gehaald ,ben er toch lekker een uurtje tussenuit geweest, al is die neus iets frisser geworden dan gepland was.   
12 thoughts on “eropuit

  1. Als je de hele dag binnen was gebleven, had je spijt gekregen.
    En nu lekker buiten gelopen. En je bent niet gesmolten door de regen.
     
    Groetjes Toos

  2. heerlijk zo wandeling en heeeeeeeel lief dat ze je kwamen ophalen dat is liefde toch en dan heerlijk thee met cake wat kan je nog meer wensen gr v els

  3. Ghehehehe, jij bent al net zo gek als ik! Zolang het niet regent kan dat best, toch? Heerlijk buiten en ook nog eens lekker rustig als het zo koud is !!!
    Volgens mij heb je in het begin toch nog stiekem heerlijk lopen te genieten!
    Dan nog een luxeritje naar huis, warme thee en verse cake …… heerlijk daggie dus!
    Liefs, Miem

  4. Je bent dapper hoor Maza,ik ben de deur niet uit geweest….véél te druk met
    andere zaken.
    Dat kopje thee met een plakje cake had je ook wel verdiend,zelf neem ik om weer wat warm te worden,liever warme chocolademelk met een scheutje Malibu..hihi.
    Lieve groetjes van Edward.
     

  5. Heerlijk om zo thuis te komen je bent een bofkont!
    Kon het plakje cake proeven jummiejummie …
    Zelf vandaag ook zoiets meegemaakt tijdens wandeling met de hond brrrr had er goed de pest in hoor hahaha maar ja het is November hé kun je van alles verwachten.
    Grappig dat die vogels het aangeven hé gaan ze met zn alle schuilen wat een kabaal kunnen ze dan maken krakrakra zie en hoor het … Nog een heerlijke warme avond lekker met je gezinnetje … Lieve groet Benona

  6. Het is toch wel lekker om na een koude wandeling thuis lekker je kopje thee te drinken met een lekker plakje eigen gebakken cake!!
     
    Groetjes petra

  7. Goed van jou, die neuws is intussen wel weer warm en wat een geluk dat je zo’n lieverd van een man had die je kwam redden! Echt door de stromende regen lopen doe je niet voor je plezier maar ik heb wel de vogels gevoerd en ben daar een half uur mee bezig geweest er moesten nieuwe vetbollen bevestigd worden en de lege netjes moesten eraf, dus toch nog een frisse neus en dat nog wel zonder jas en sjaal.
    Liefs, Ann.

  8. Ik heb diep respect voor je. De echte die-hards he ? Wij zijn ook met z’n drieen gaan wandelen. De rest van Nederland zat te rillen voor de kachel……………………
     
    groetjes
     
    roel

  9. Nou ik ben de deur vandaag niet uitgeweest…ben een beetje lui geloof ik..dus je hebt het zonnetje nog ff gezien..hier is hij niet geweest, alleen maar regen en sneeuw…was de sneeuw nu blijven liggen, ja dan was ik er zeker opuit gegaan..vind sneeuw helemaal geweldig.
    Fijne avond..
     
    Groetjes Hilda

  10. Hey Powermeid!!
    Jij bent er toch wel ff uit geweest ,de rest van ons heeft binnen zitten kniezen ,en dan thuis lekker thee met cake wat wil je dan nog meer behalve even een warme douche misschien ,fijne avond nog
    Liefs Elisabeth
     

  11. Wees maar blij jij hebt het zonnetje nog gezien .
    Hier grauw en grijs gevolg door regen en natte sneeuw .
    Ik ben de deur even uit geweest om de vogeltjes te voeren .
    Verder een beetje een baal dag van wegen het weer .
    Fijne avond en wordt snel weer warm .
     

Wat vind jij ervan?

