Ontsnapt


Ben toch ontsnapt ondanks eerste kerstdag. Wakker voor dag en dauw. Het is nog donker en alle huisgenoten op de konijn na slapen nog,  Ik besluit om er toch lekker op uit te gaan. Als ik twee urrtje ga ben ik tot 10 uur ga ben ik terug voor het ontbijt
Ik ben beloond met, Merels kraaien , fazant, kraaiende haan,  staartmeesjes, Egyptische ganzen, reiger,  paarden , goudhaantjes, boomklevers,  drie soorten spechten, de zwarte ,de groene en een bonte specht, winterkoninkje en roodborst , buizerd, ik hoorde de kerkklok 8 uur slaan toen ik in het bos stond.
ik heb een  heerlijke ochtend gehad die iets langer heeft geduurd als gepland maar goeie dingen zijn moeilijk los te laten en als je in een familie eekhoorns loopt dan is dat super genieten en dat geldt ook voor een zwerm staartmezen. Het gevolg ervan is dat ik het kerstontbijt gemist heb, maar net op tijd binnen voor het twaalfuurtje. Oeps ,helaas ook geen tijd voor een mooi log, want het was een hele mooie wandeling maar wel foto’s en mischien binnenkort zelfs filmpjes. Wie weet. Nu moet ik me klaarmaken want we gaan uit. Voor degene die achter de computer zit geniet ervan.  
7 thoughts on “Ontsnapt

  1. Hey trutje,Wat ben je toch een lekker, lief en enthousiast diertje. Hopenlijk had de family de brunch al voor je klaar staan.Groetjes van Mariëlle

  2. Meid wat ben je toch een vroege vogel ,heerlijk als je zo in je eentje kunt genieten op de vroege ochtend en je hebt heel wat mooie dieren gezien ,geweldig Liefs Elisabeth

  3. Zo, mazzelaar,het hele dierenrijk geconsentreerd in jouw wandelbuurt…..hoeveel geluk kan een mens hebben.Dan ga ik nu maar eens naar je foto’s kijken.Groetjes Sandra

Wat vind jij ervan?

