tuinvogeltelling links en tips .


12 thoughts on “tuinvogeltelling links en tips .

  1. Hai Mazza door een heel druk weekend met werken heb ik toch onder het genot van een kopje koffie de vogeltelling kunnen doen .Ik vond dit erg leuk en ontspannend .Het is omdat we gaan verhuizen dus wacht ik even om lid te worden .Mazza goed gedaan om ons hierop attent te maken .

  2. op dit moment zijn ze wel te tellen , maar er zijn dagen bij dat het moeilijk is , maar het is ook een schatting , maar wel een goed iedeelieve groetjes Janny

  3. Die mail heb ik ook gehad…….heb nog nooit meegedaan, maar het voornemen is er.Begin morgen al met extra lekkers als lokmiddel neer te leggen en dan maar kijken of er extra veel vogels zijn zaterdag. ik zet het statief klaar en de verrekijker ook want de kleintjes zijn anders niet te onderscheiden.En dan maar hopen dat ik de tijd niet vergeet want voor je het weet zijn er 2 uur om ipv 1.

  4. Dear Mazza,de nieuwsbrief heb ik gekregen, maar ik ga niet constant voor het raam zitten tellen, ik vind het prachtig om te kijken maar als er een auto voorbij komt vliegt alles omhoog dus daarna zitten waarschijnlijk dezelfde vogels er wel weer, maar zeker weten doe je dat nooit, wel had ik gister weer staartmeesjes in de tuin, pracht diertjes ze kwamen even langs dus waren snel weer weg.Liefs, Ann.

Wat vind jij ervan?

