ik wens iedereen : unne super sjoene Daag.


 

even iets heel anders

25 thoughts on “ik wens iedereen : unne super sjoene Daag.

  1. Krijg nou de kolere. Effestjies naor de ouwe graach achuntachetug gewees in utreg en daor hebbe we gelaache, as un aachtelukke.natuurforser

  2. Doa zou ich mêr neet op rekene heur, det Zittesj van mich is unne mengelmoas van allerlei taaltjes.Mêrre ut is inmiddelsj al oavendj dus den wunch ich dich mer unne sjoane oavondj toe.Hoyje woh

  3. kijk nou, wat leuk zo komen alle dialecten wel even langs. en wat grappig dat in der oos sjoon Limburg so völ dialècte zeen. Ich hub Sandra auch noch neet gezeen. Det meedje kent ut in ut Zitterds.

  4. Nou Henk, dat krijg je van die dubbele tong: Corry , marion allemaal een pot nat. Maar ik denk dat de kans de hiel Holland Limburgs lult groter is dan staphorts. het is in ieder geval wel een deuntje dat blijft hangen. Twee keer gehoord op L1 en nu al meezingen

  5. Als je "Stapursters" gaat spreken, loop je wel het risico dat je tong dubbel slaat,en een ander denkt dat je een stuk in de hakken hebt…..hihi.

  6. Leuk hoor Mazza,ff ’n gezellig deuntje,daar word je vrolijk van.Van het weer moeten we het niet hebben vandaag!Liefs Corry en doggy Joep!!

  7. Grappig, de ochtend gymnastiek in een modern jasje, ik vlieg als een vogel, sterk als een tijger, spring als een sprinkhaan. Ik kan het wel redelijk verstaan en dat voor een noordeling ;-)). Ik wens je ook nog een hele fijne dinsdag verder.

  8. Ha,ha,ha moeilijk hoor, maar ik wens jou ook unne super sjoene daag (gelukkig staat het er boven) gezellige boel daar hoor.Liefs, Ann.

  9. Ik neem aan dat je ons een super mooie dag toe wenst Mazza,met zo’n feestje zou dat zeker moeten lukken toch?, ik wens jou voor wat er nog van over is,ook een hele fijne dag hoor!Lieve groetjes van Edward.

  10. Het is inmiddels al bijna 3 uur, kom net terug van school, maar ik wens jou ook nog een heel fijne dag en bedankt weer voor al je leuke berichten…..Agnès

Wat vind jij ervan?

