foto’s sorteren werkt weer


Na veel gehannes en verwijder, jullie zullen wel gek geworden zijn van me.is het eindelijk gelukt om familie foto’s neer te zetten. Dat stomme ding had steeds maar de helft van de foto’s geüpload en je weet hoe het is een hoop foto’s  in een bestaand album proberen te krijgen is echt geen doen. Dan maar weer even weghalen , dus mocht je je reactie missen dat is de reden en je bent zeer welkom om hem er weer neer te zetten. 
Maar goed ze staan er eindelijk alleen ben ik er nu wel achter dat we ineens foto’s kunnen sorteren. Ik weet niet of jullie dat al weten misschien loop ik wel maanden achter  maar toch.
Als je een fotoalbum hebt geselecteerd staat er bij "meer" ineens zo’n tabblad foto’s sorteren. Je kunt daar gewoon de foto’s in de gewenste volgorde slepen en ja dat werkt dus echt . Verder kun je het ook op een andere manier doen via de standaardpagina  : foto’s sorteren kun je gewoon je foto’s nummeren.
Dus geen idee of ik iets nieuws heb gezien of dat dit er al weken opzit, het werkt in ieder geval wel fijn . Was toch prettig als ze even iets lieten weten in plaats van net doen of wij met zijn allen gek zijn.
Groetjes en oooh ja ik wens jullie allemaal een geweldig weekend en wie weet knapt het weer weer op en kunnen we weer lekker op een terrasje zitten. ( slik salaris is nog niet binnen, dus dat wordt terrasje in eigen tuin.)  Ook niet verkeerd.


hoe vinden jullie mijn nieuwe vogel , de kleine had ik al  nu de grote erbij gekregen

groetjes en veel liefs

12 thoughts on “foto’s sorteren werkt weer

  1. Ja …ik was er al achter en heb vandaag en gisteren foto’s gesorteerd om het verhaal van de reiger en de pauw en de fietstocht af te maken, maar ik was wel getipt door rotsje want verwijderen en sorteren waren inderdaad moeilijk te vinden of je moest een heel fotoalbum wissen … welterusten voor straks … ik zoek nu mijn bedje op …M!

  2. Foto’s weer verplaatsen ? Dat is handig, eens naar kijken.Ik had het maar opgelost door vantevoren heel goed na te denken welke foto het eerst up te loaden en dan de volgende etc. Dan kwam er weer een verhaal in de diaseries zoals ik die plaats.

  3. Dat wat je schreef over die albums wist ik al een tijdje maar het verslepen van je foto;s op de voor jou goede volgorde ben ik echt wel happy mee … mijn schilderijenblog is nog een zooitje terwijl alles op bijv. olieverf/acryl/tekeningen en datum stond … heb mij er gewoon niet meer aan geergerd eigenlijk ben je zelf de enige die dat opvalt, maar toch fijn dat ik weer georganiseerd te werk kan gaan. Je hebt mooie foto’s geplaatst dat kleine vogeltje vind ik schattig met dat lachje en fijn dat ze nu niet meer alleen is hé 😉 Las ik nu ergens in mijn updates dat je volgende week weer op reis gaat of heb ik de klok horen luiden etc. … kan best hoor … Kom gauw mijn achterstand van updates/blogjes inhalen … Dank voor je berichtjes en hier was het een heerlijke zonnige buitendag hopelijk voor jullie morgen ook … LiefsB

  4. Ha je kan de albums wel verplaatsen hoor…je kan de volgorde van de albums instellen in welke volgorde en welke albums er moeten geladen worden. Weet zo niet meer hoe ik het gedaan heb, maar kwam er per toeval achter…zal het nog wel eens uitpluizen wat ik nu precies gedaan heb…

  5. Ja Mazza,Sinds een paar dagen heb ik ook door dat je je foto’s weer kunt sorteren…. gelukkig…. heb er meteen gebruik van gemaakt…. heerlijk… ik vond het zo erg dat alles lukraak in je album werd gezet… De volgorde van je albums kun je trouwens ook beinvloeden hoor…. je gaat naar je fotoalbum op je space en je klikt aan module bewerken en dan kun je alles in de door jouw gewenste volgorde plaatsen door te nummeren… Je kunt ook albums weer uitvinken als je ze niet meer of een tijdje niet meer wilt vertonen…Ik wens jou ook een heel fijn weekend…Agnès

  6. Mooi dat je de foto’s weer naar eigen idee kan plaatsen en een melding was zeker op z’n plaats geweest en zo komt alles toch weer voor elkaar. Prachtige foto’s van de bloesem meisz, jammer dat het maar zo kort duurt.Liefs, Ann.

  7. Goed dat je dat hebt uitgevonden dat je foto’s kunt sorteren Mazda want soms gaat er echt iets mis wat betreft de volgorde. Ga zo ook eens kijken of het me lukt om dingen weer in de goede volgorde te krijgen. Leuk die grote vogel erbij. Mooi die bloesem.

Wat vind jij ervan?

