ontdekkingen van deze vandaag


Kranenbroek en Paersdrink foto album
11 thoughts on “ontdekkingen van deze vandaag

  1. Mooie foto’s! ook al is het zonnetje nog mager, ik ga dadelijk ook maar eens naar buiten. heerlijk.Fijne dag!Groetjes Annelies

  2. we hebben voorlopig een heel mager zonnetje. Maar hij is er wel ik zal hem eens lief aankijken en vragen of hij jullie niet vergeet.

  3. kun je een stukje zon deze kant op sturen ? Als het niet lukt dan ben ik ook al dik tevreden met de glimlach van jou…

  4. Leuk hoor al die libellen en juffertjes. Gistermiddag had ik vrij genomen en met de macro lens voor de camera op libellenjacht. En wat denk je ? niet eentje Echt balen hoor. Bij jou zijn ze dus te kust en te keur

  5. Echt een bijzonder mooie serie Mazza, maar dat heb ik al bij de laatste foto gezet. Ik hoop dat je vrij hebt en als dat zo is een heel prettige dag!Liefs, Ann.

Wat vind jij ervan?

