Lunch pauze.


Leuk hoor zo’n lunch pauze …. niet echt maar het moest . Tot 12: 00 uur moeten werken maar daarna een vergadering die pas om 13:30 uur begon. 
Naar huis is niet echt een optie want daar verlies ik veel tijd mee.
Tja wat dan ….. ? Boterhammetje gemaakt, drinken mee.  Brommer gepakt en naar de bunkerhaven een klein stukje van mijn werk af. 
Helaas was het zonnetje verdwenen en waaide het hard maar onderaan de waterkant zat ik lekker uit de wind.
Lekker bammetje eten en kijk om me heen en ja wat zie je dan ……?

4 thoughts on “Lunch pauze.

  1. Ja ja Roel,…dat had ik al gedaan maar hij werkte ff niet… :)De foto’s met het water&stenen spreken mij enorm aan, ze zijn prachtig! Volgens mij lag je met je neus in ut water 😉

Wat vind jij ervan?

