New Forest , voor Roel


 

Deze foto’s welke foto’s van foto’s (uit mijn album van 16 jaar geleden) zijn geven een indruk van het leefgebied waar de new forest pony’s vandaan komen. De foto’s heb ik klein gelaten omdat ze anders te onduidelijk worden . Het geeft heel duidelijk aan dat de pony’s wel bestand zijn tegen ruige en wilde natuur. De derde foto waar de pony in de struiken staat is een familie van de duindoorn een venijnige plant met flinke stekels. 

2009-07-08 001 010

2009-07-08 001 011

2009-07-08 001 005

2009-07-08 001 002

2009-07-08 001 008

2009-07-08 001 001 Roel, ik zou denken dat jij je niet zou vervelen in een gebiedje als dit. Al ben je nog zo verknocht aan de Planken , het zou in ieder geval geen straf zijn… ik wil wel mee natuurlijk.  

4 thoughts on “New Forest , voor Roel

  1. Ik gluur ook eventje mee Marion. Vooral op de vierde en vijfde foto zie je wat voor mooi, afwisselend en ongerept landschap het is

  2. Jij mag altijd mee. Maar als ik deze foto’s zie Mazza. Dan zou ik zeggen…………..kom maar eens heel snel weer bij ons op visitie want dan zal ik de plekjes van New Forest in het Planken Wambuis laten zien. Er zit veel overlap in. Leuk dat je de foto’s overigens tevoorschijn getoverd hebt….. Zet voor Stu maar een lekkere whiskey klaar. Zal ie nodig hebben vanavond……

Wat vind jij ervan?

