Burlen op de Veluwe


Herrie op de Veluwe. Weer een ervaring rijker. De uitgestrektheid van de Veluwe blijft me verbazen. De intensiteit van de natuur die zich maar uitstrekt en uitstrekt. De variatie die ik weer heb mogen beleven in planten en vogels en paddestoelen, zorgen ervoor dat ik er weer even tegenkan. Geen yogamatje kan op tegen de heling en werking die de natuur op me heeft. Ondanks alle zogenaamde natuurfotografen die menen dat ze het alleen recht hebben omdat ze zo’n  enorme lenzen en camera’s hebben dat ze bijna onder het gewicht bezwijken. De arrogantie die ze tentoonstellen laten we maar in het midden. Feit is dat ondanks hun bombarie wij een plaatsje hadden op de eerste rang. Herten doen namelijk niet aan bombarie. De herten doen wel aan trots en dat blijkt uit het feit dat dit mannetje zich gedroeg als een volwaardig fotomodel. Het is duidelijk dat dit exemplaar dit niet voor de eerste keer doet.  

9 thoughts on “Burlen op de Veluwe

  1. Leuke serie, valt niet mee om die schuwe dieren te fotograferen, zodra ze je in de gaten krijgen, gaan ze er vandoor. Ik heb je foto’s doorgebladerd, zien er goed uit !

  2. ja super mooi he de veluwe wij waren er verleden week nog wat een natuur hebben ze daar gaan er eerdaags weer heen hoop dat ook deze mooie herten tegen te komen prachtige fotos

  3. Ben wel lekker apetrots op mijn foto’s met huis tuin en keuken toestel. En dat reetje heb ik ook al trouwens. Yes!!! Ik heb alleen nog niet mijn nek gebroken over Rendieren hoor, die zitten wel bij ons in Born in de dierentuin.

  4. Ondanks alle zogenaamde natuurfotografen die menen dat ze het alleen recht hebben omdat ze zo’n enorme lenzen en camera’s hebben dat ze bijna onder het gewicht bezwijken. De arrogantie die ze tentoonstellen laten we maar in het midden.Hahaaaa Het is weer paringstijd op de hoge veluwe. Je wordt op de fotoforums ook dood gegooid met deze foto’s Marion. Het schieten (met de camera) van een Ree in de vrije natuur is een veel grotere prestatie dan de opnames van arrogante natuurfotografen op de hoge veluwe. Je breekt daar bijna je nek over de rendieren. Ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar jou plekje op de eerste rang

Wat vind jij ervan?

