Tuinvogeltelling , datum bekend


11 thoughts on “Tuinvogeltelling , datum bekend

  1. Baas is dan ook een Engelsman he. Heb een Ierse collega die spreekt vloeiend Nederlands. Overigens baas zijn zonen spreken accentloos Nederlands, plat zeeuws en behoorlijks vlaams…

  2. Het roodborstje zit al meer dan een maand op een pergola.En de forsitisia bloeit. Echt . Er zitten al veel vogeltjes en heb veel lekkers opgehangen. Is je man Nederlander geworden ? Mijn baas is een Manchester Engelsman. Woont hier meer dan 20 jaar maar weigert Nederlands te spreken. Ik woon hier 30 jaar maar ben nog steeds Belg. Geen van ons heeft ooit een inburgeringscursus gevolgd. Ben 30 jaar getrouwd met een Limburger, die uiteraard Nederlander is. Prettige avond

  3. Hee ! Heeft het bij jullie al gesneeuwd ? Hier is alles alleen maar nat en nat.Haha. Ja die tuinvogeltelling , heb er nog niet aan meegedaan , had steeds iets anders die dag of was gewoon met de hond wandelen. Maar er zitten hier veel eksters in de tuin, duiven, houtduiven en broedende tortelduifjes, koolmeesjes en merels, en een enkele mus. Verder zwaluwen in de zomer. Veel poezen hier in de buurt, dus de vogeltjes houden zich verder goed schuil.

  4. Als ik er voor in de gelegenheid ben zal ik zeker gaan tellen hoor Mazza, ik heb tot nu toe het Roodborstje nog niet op mijn balkon gezien,maar hij komt vast wel hoor.Lieve groetjes van Edward.

  5. Mazza, of ik aan tellen toekom weet ik nog niet, maar er zijn al heel wat vogeltjes ik heb al van alles opgehangen al is het zacht ze komen allemaal terug naar de plaats waar voer was, ik ben de enige van de buurt die voert, maar het is zo geweldig als ze allemaal weer terugkomen! Prachtige foto’s van de vleugelaartjes,liefs, Ann.

Wat vind jij ervan?

