ooievaars in Limburg , de wisseling van de wacht.



Hm , heerlijk op het nest


Gaaaaaap, wel een beetje saai hoor


Ga maar weer even met de eieren schuiven


Zo , dat is beter


Nu kan ik weer lekker zitten
Wat zijn de buren maar druk


zeg Dirk , waarom moet ik hier alles doen zeg je zat net en nu moet ik alweer …

 
Zo, dat is beter even de benen strekken 


waha, zo daar ben ik weer mooi tussenuit gekomen , zou ik straks op de bank moeten?


ik zal het toch maar even goed maken voor de zekerheid.


Echt waar, ik kijk alleen naar jou , liefje ..


zo kort en krachtig .

19 thoughts on “ooievaars in Limburg , de wisseling van de wacht.

  1. Schitterend ! wat een reportage zeg !!Ik ben al blij als ik een ooievaar zie. Maar wat jij allemaal op de foto vast legt!Toos

  2. Hoi Mazza,,Tjonge..wat een prachtige en duidelijke foto’s.Nooit geweten dat ooievaars op de grond nestelen..Weer wat geleerd.ps Ik ken de film van "the boy in the stripe pyjama".Ergen heel naïef van die jongen maar wel indrukwekkend.Groetjes.

  3. Ha net een getrouwd stelletje..leuk verhaaltje heb je er van gemaakt….en je hoofdrolspelers zijn mooi om te zien.Leuke serie…En ja het oogsten en weg kunstwerk…denk dat het dan lang genoeg te bewonderen is geweest.grtjes

  4. Niet te geloven Mazza,dat ze op de grond nestelen Dat gebeurd niet vaak en gevaarlijke prooi voor al die beesten die wel eieren lusten.maar de serie is echt geweldig en het verhaaltje er bij romantisch gr LINY

  5. Een schitterende fotoserie Mazza, en bijzonder dat je de eieren kunt zien liggen, zo’n kans krijg je toch niet vaak.Lieve groetjes van Edward.

  6. Ik heb in de buurt van Meppel al heel wat ooievaars zien nestelen, maar nog nooit zo van dichtbij en ook nog op de grond ! Geweldige fotoserie !!!!

  7. Opmerkelijk zo op de grond, hoe bestaat ‘t!Ben benieuw hoe dat afloopt wanneer het kroost uitkomt en al helemaal als ze hun eerste uitstapje gaan maken.Dat wordt opstijgen in plaats van afdalen.

  8. Geweldig Mazza om deze foto’s te kunnen maken, dat zie je niet vaak je hebt er echt mooie foto’s van genomen.Liefs, Ann.

  9. Wat een ontzettend leuke foto’s ,dat zien we niet elke dag,en dan maar hopen dat zo’n nest met rust word gelaten omdat het zo op de grond ligt

Wat vind jij ervan?

