Apies kijken.


Wat is er nu leuker dan op een vrij weekend, de boel de boel te laten en dan samen met lieve vrienden het weekend door te brengen. Eigenlijk niets of wel …? Nou ja ik kan wel een ding bedenken, namelijk samen met lieve vrienden, de boel de boel te laten , het weekend door te brengen en  dan natuurlijk apies kijken ….

Samen zijn we lekker naar Burger’s Bush gegaan en na jaren niet meer daar geweest te zijn blijft het toch een enorm leuk dierenpark, Met vele leuke beesties maar ook genoeg speurzin, beestjes zoveel mogelijk in een natuurlijke omgeving , zoveel mogelijk ongestoord door mensen via schermpjes en glazen wanden, Een uitdaging voor de fotograaf, en gezellig voor de genieter. Nou wat wilden we nog meer?
Juist apies.

Deze koddig uitziende apen zijn zogenaamde bril-langgoeren.


hm wat is dit ?


Zou dat lekker zijn ?


Hé Joop , dit is best lekker hoor.


Meen je dat Jaap ?  zo’n Nederlands berk?


Nou Jaap je hebt gelijk hoor, even wat anders dan die bananen

12 thoughts on “Apies kijken.

  1. Dit is een echt leuke aapsoort om naar te kijken Mazza, je hebt er leuke foto’s van gemaakt. Overigens heb ik me vaak afgevraagd wie nu eigenlijk naar wie keken ;-)))

  2. Ietsje noordelijker had je naar de Apenheul in Apeldoorn gekunt Marion. Dat is pas echt leuk om er gewoon tussen rond te lopen.De grote apen zitten naturlijk wel veilig op een eiland

  3. Leuke foto’s en heel leuke tekst erbij. Kan me voorstellen dat een aapje ook wel eens iets anders wil als een banaan.Groetjes

  4. Schattig die Aapjes , ik realiseer me in eens dat ik in geen jaren meer in een dierenpark ben geweest…dus het wordt tijd om deze weer eens te gaan bezoeken… en Burgersbusch ligt niet zover bij mij vandaan fijne dag nog Marion , Yvon en ik gaan de Heemtuin van Nijmegen in …tschaudi knuf gerteke

Wat vind jij ervan?

