Spelen met bloemen 3


Er kwam even een konijn tussen, onze Rocky heeft de operatie overleeft en de kritische 24 uur zijn om, hij heeft weer gegeten al is het nog heel weinig en hij heeft weer gepoept, zeer  belanrijk bij konijntjes want de darmen mogen noot stilliggen ,  maar nu toch de voorlopige afsluiting van spelen met bloemen.  Klaproosjes dit keer. nu zie ik ze overal maar toen ik de foto’s nam waren het de eerste die ik had gezien dit jaar.
Een van mijn favoriet onder de bloemen .

 


5 thoughts on “Spelen met bloemen 3

  1. Ha en ook de mijne…onderweg naar huis in de berm van de snelweg, als dat geen welkom terug is.En ook op de griekse eilanden volop aanwezig…maar dan hele hordes…zo mooi!!!grtjesOja dat breien zullen wel mensen zonder hobby zijn hihi

  2. Goed te lezen dat het weer goed gaat met Rocky en klaprozen blijven prachtig, tot mijn grote vreugde heb ik vandaag weer wilde margrietjes gezien het gaat uitstekend met de wildgroei, het allermooist vind ik een ouderwets korenveld met margrieten, klaprozen en korenbloemen dat heb ik echt al heel veel jaren niet meer gezien. Mooie foto’s heb je er van gemaakt, nog een heel fijne zondag,liefs, Ann.

  3. Fijn dat het weer beter met Rocky gaat Mazza, zieke dieren zijn altijd zo hulpeloos. De klaproos,is inderdaad een prachtge bloem, maar net zoals Henk zegt, heel lastig te fotograferen als er een beetje wind staat. Het is jou in elk geval goed gelukt.Groetjes van Edward.

  4. Ze zijn ontzettend mooi en geven een stukje berm of talud zoveel kleur & fleur. Dit wil ik zelf ook nog eens proberen maar dan moet het wel windstil zijn want het geringste zuchtje zet ze in beweging.

Wat vind jij ervan?

