Staartmees


9 thoughts on “Staartmees

    • ik weet nog niet welke skin ik wil gebruiken , deze vond ik wel leuk maar daar heb ik geen banner. had wel een foto vanmiddag mar ben deze ook alweer even kwijt ,. en zo blijven we bezig, maar goed dat het winter wordt , kunnen we ons tenminste amuseren.

  1. Mooi thema, ik had het ook wel willen gebruiken, maar mijn foto’s komen er dan maar half op, helaas.
    Sketig vogeltje. Ik ben aan het proberen een zeer beweeglijk gekraagd roodstaartje op de foto te krijgen. Valt niet mee!
    Fijn weekend!
    xsjerrie

  2. Hoi Mazza
    Daar is deze Bloghopper weer ,het ziet er hier ook al heel mooi uit .Ik ga binnenkort ook maar over naar WP heb geen zin om me zo druk te maken .De eerste poging mislukt ,de site kon niet weer gegeven worden ,tja ff wachten dan maar .Wat een leuke foto van het Staartmeesje !
    Groetjes weer Elisabeth

  3. Hallo Mazza,
    het ziet er al aardig uit en bovenaan kan je een banner maken ook wel van een eigen foto, de foto van het staartmeesje is heel erg mooi, en je hebt er al aardig wat opstaan, zo snel mogelijk kom ik alles even bekijken, erg leuk dat je ook bij WordPress ben zo zien we toch weer veel bekenden terug. Nog een heel fijn weekend,
    lieve groet, Ann.

Wat vind jij ervan?

