momentje


4 thoughts on “momentje

  1. ha die Mazza , zag net je bericht bij mij , raar dat je het eerst moet goedkeuren voor je het kan lezen op de site
    ik vind dat jij een mooie WP hebt zo met de menu balk er boven
    ik zoek eigenlijk nog naar een manier om de vrienden in een lijstje te krijgen
    heb hen in mijn profiel toegevoegd en je zou ze dan moeten zien in het publieke profiel maar waar dat uithangt ,geen idee nog
    an die mooie libel , ik zie ze ook vaak in het bos en op de hei maar met mijn cameraatje krijg ik ze er zo niet op
    zal zo weer eens voor een wandeling
    fijne dag nog

  2. Echt mooi vastgelegd, mij lukt het nog steeds niet en vanmiddag tijdens een wandeling zag ik er toch heel veel maar die snorden als piepkleine helicoptertjes overal heen en zaten niet stil, ik vind het altijd knap als iemand een foto kan maken van libellen.

Wat vind jij ervan?

