vink


vink

7 thoughts on “vink

  1. een mooie foto van een mooie vogel
    ik snap niet dat de vogels wel voor jullie blijven zitten en als ik een foto wil maken , het moment dat ik de camera richt vliegen ze weg
    wens je een fijne dag

    • Karel het zullenl mijn vrouwelijke charmes zijn, wie weet, ik vraag gewoon heel lief of die alsjeblieft wil blijven zitten,
      Whaha nee hoor geintje de boom zat vol met meer dan 50 vinken, lekker weertje en een verdekte holle weg dus ik had hem voor het uitkiezen, en daarbij eb ik een nieuwe oud toestel op de kop getikt op marktplaats daardoor kan ik mijn kleine telelensje weer gebruiken en die werkt 10 keer beter dan elke 20 keer zoom van een andere camera. zo blij inderdaad dat ik weer vogels kan fotogaferen want je wil niet weten hoeveel er mislukt zijn omdat mijn camera gewoon de afstanden niet aankon.

Wat vind jij ervan?

