en dan gaat het vlot


en dan gaat het vlot

lente is gearriveerd

14 thoughts on “en dan gaat het vlot

  1. ha die Mazza
    die instellingen vind je wel
    configuratiescherm – standaard programma’s – bestandstype aan programma koppelen
    dus pps ppsx ppt aan powerpointviewer
    suc6
    en ook met de vijver , en die regent nu vanzelf vol
    fijne dag

  2. Ha die Mazza
    ja ook hier is het wat miezerig , ik hoop dat het straks op het werk wat meevalt
    in het bos zal het zeker ookwel wat meevallen denk ik , gewoon genieten van alles dan vergeet je de regen
    jammer dat het niet opend het is een mooie
    ik zal verder hier
    geniet de dag

    • ooh gaat helemaal goedkomen en als ik die pps gewoon kan kijken zonder dat ik alles hoef te downloaden gaat het natuurlijk ene heel stuk sneller. nu eerst de parkietjes maar eens voeren ze beginnen druk te worden.

  3. mogge Mazza
    dank je voor de glimlach , de dag goed begonnen met een lach zo zal het elke dag zijn
    ja jongens van 21 hebben niet altijd meer de tijd voor moeders ,maar het is goed dat hij je helpt als het nodig is
    ik ben nog weer druk met een pc van een nichtje , ga ik het weekend weer heen
    geniet de dag zo die komt

  4. weet je Mazza
    niks bestaat niet
    volgens mij dan
    ik gebruikte het ff als tekst ,daar ik niets had klaarstaan in het blog
    niks ,ik kom tijd tekort voor alles
    als er een niks is zijn het de uren die ik slaap
    goede nacht

  5. mogge Mazza
    ja dat was eens wat anders , maar zeker om eens bij stil te staan wel zo goed
    de natuur red zich daar ook alweer aardig , of het ooit goed komt met de mens daar , ja is eigenlijk ook natuur valt nog t bezien
    Ja met het pctje van mijn nichtje komt het weer goed hoor
    wens je een fijne dag

  6. Mooi gezicht die lentebloesem. Er zitten nog geen blaadjes aan de pruimenboom bij ons in de voortuin, maar als die straks ook bloesem geeft, is dat een erg fraai gezicht !

    • ja , de natuur heeft altijd veel moois te bieden, de bloesem komt eraan nog even dan zullen er meerdere volgen, altijd een prachtig gezicht inderdaad, ik wordt daar altijd vrolijk van

  7. Hier was het vandaag een beetje mistig, vanmiddag knapte het weer wel iets op. Gisteren was een echt lente dag, blauwe lucht en volop zon.
    Heerlijk he, dat alles weer tot leven komt in de natuur.

Wat vind jij ervan?

