pimpelmees


pimpelmees

Dit kleine meesje is een van mijn favorieten. Een vrolijk lieflijk vogeltje dat mij van menige mug en insect bevrijdt. Driftig kunnen ze in een hoek van een raam hangen om daar kleine spinnetjes of andere insectjes te zoeken. Fladderend bijna als een kolibrie. Als een echte acrobaat kan hij zich nog op het kleinste en dunste takje manouvreren Vaak te snel voor mijn camera dus ik moet geduld hebben en wachten tot de show voorbij is. Heel zachtjes laat ik een applausje los. De pimpelmees kan dat blijkbaar wel waarderen en ik word nog beloond met een prachtige buiging  ook .

IMG_0031

14 thoughts on “pimpelmees

  1. ha Mazza
    nu als ik beestjes uit de muur zie komen , is dit mooie vogeltje blij
    ze kunnen lijkt wel bij de muur op lopen
    ik ben bezig om te schakelen en kan straks een fijn weekend genieten
    ik hoop dat jij dat ook doen’wens je een fijn weekend

Wat vind jij ervan?

