Een geschenkje


Laatst waren we weer lekker aan het stappen. Ik moet zeggen toch wel gezellig met zijn tweetjes.  Ik ben er al helemaal aan gewend maar wij beleven de natuur dan ook bijna op dezelfde manier.  De rust, de geur, de wind, het geluid maar vooral het buiten zijn het in beweging zijn,vinden we allebei heel belangrijk. Tegenwoordig wandelen we veel bij ons in de buurt. Tenslotte liggen er hier hele mooie plekjes.  We dwalen vaker af of we onderschatten onze tijd en daardoor komt het nogal eens voor dat we nogal eens op kleinere niet vaak gebruikte paadjes terecht komen. Zeker als we 7 kilometer en meer lopen, komen we buiten het zogenaamde blokje om van de meeste mensen.  En soms verkennen we van die paadjes die dan doodlopen blijken te zijn. of onder water staan en dan ?????? Goeie wandelschoenen zijn dan een must.  En goed betekent dan waterdicht want er is niets zo erg dan in deze tijd van het jaar natte sokken te krijgen en dan nog 7 kilometer te moeten lopen om thuis te komen.  Gelukkig komen we dan vaak dingen tegen die dat leed dan weer verzachten. Al moet ik zeggen die natte sokken  dat valt vaak wel mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat is toch gewoon op en top genieten. We hopen dat we straks meer tijd krijgen om vaker dit soort wandelingen te maken.

8 thoughts on “Een geschenkje

  1. ha die Mazza
    ik net weer thuis van een fijne wandeling , probeerde ook weer wat kiekjes te maken o.a van 2 krijgertje spelende Spechten , nu op 1 foto kan je er 1 net zien🙂 wat zijn die vlug
    dus een nieuwe laptop , zal je plezier an hebben en ook het kunnen zien van PowerPoint komt wel weer goed
    geniet de dag

  2. maar 7 km en dan zulke foto’s
    ik loop vaak zo tussen 15 en 30 km gemoedelijk
    bijvoorbeeld het AWD gebied ziek ik wat reeén , maar ziek ik dan het blog van Helma over dat gebied en wat zij allemaal niet ziet pppfffttt zal wel aan mij en m’n toestelletje liggen
    neem Gerteke maar mee samen met scoot
    genieten wij wel nadien van wat jullie hebben gezien

  3. Het moet wel van mijn robuuste verschijning komen dat ik dergelijke onderwerpen maar niet voor mijn toestel krijg🙂 Natuur vind ik nog steeds mooi maar mijn fotografische interesses liggen daar eigenlijk niet meer.

    Je moet het koude water in je schoenen even de tijd geven om op zich op te warmen aan je voeten maar dan vallen een paar natte poten reuze mee🙂

  4. wat ben jij toch een mazzelkont, moet toch weer eens afzakken naar het zuiden…en met jullie samen op verkenning gaan, zoek maar eens voor mij een geschikte route die met scooty te berijden is. dikke knuffel .

Wat vind jij ervan?

