spam


sorry

Hey jullie allemaal,

Ik kreeg een seintje dat ik jullie aan het spammen was met berichten.
Neeeeeee gelukkig geen virus, niks mis…… maar wel even een uitleg.

Wat is er gebeurd? Door allerlei achterlijke mensen had ik mijn space gedeeltelijk op privé moeten zetten.
Nu ik eraan toe ben om mijn site weer op te pakken, en nu niemand er meer misbruik van kan maken, dacht ik ook meteen even een paar van die oude berichten aan te pakken, dus ieder berichtje dat ik op openbaar heb gezet of waar ik weer de foto’s van erbij heb kunnen vinden (want sommige fotolinks werken niet meer in de wordpress.) geeft blijkbaar een update alsof er een nieuw bericht is gepubliceerd dus vandaar al die mails in de mail.

sorry hiervoor , maar jullie hoeven gelukkig niet in paniek te raken, ik zal kijken hoe ik dit kan voorkomen en hoop dat jullie hier geen last meer van hebben.

vertrouwen

10 thoughts on “spam

    • No, I was adjusting some old posts, I ha to put them on private because we were being stalked. No everything settled down , I can put some posts on public again. WordPress treats them as new posts so my followers get an email or notice for every post I adjust.
      A bit annoying, on the other hand it can be real fun to read the old posts again. Since I lost my job I havve more time to do things with my WordPress again.

  1. Ik probeer al jaren in mijn oude space WEBLOG43 te komen…..lukt niet en WP wil me niet helpen. Ook zo balen. Is wel iets anders dan jouw probleem maar toch ook een probleem! Ik heb geen updates gekregen maar ik gebruik inmiddels een nieuw e-mailadres. Als je dat wilt hebben, reageer dan maar op de FB chat.

Wat vind jij ervan?

