Gedachten


Mijn gedachten ,

Als je toch eens mijn gedachten kon lezen

Dan kon je lezen hoe bang ik kan zijn

Dan kon je begrijpen waar het vandaan komt

Dan kon je horen dat mijn stem verloren is

Dan kon je voelen hoezeer ik je nodig heb.

Kon ik mijn gedachten maar onder woorden brengen

Dan kon je voelen hoe bang ik ben

Dan kon je horen hoe moeilijk ik het heb

Dan kon je begrijpen dat ik het soms niet meer weet

Dan kon je lezen hoezeer ik je nodig heb

Als je toch eens mijn gedachten kon lezen

Dan hoefde ik nooit meer bang te zijn

nokia 293

11 thoughts on “Gedachten

      • ik heb je blokje : wat zoek je aan de rechterkant staan. Als je daarin intypt Rockey of Clausje vindje berichtjes over onze konijntjes. rockey is de zwarte , wat men noemt een kleine vos. En Clausje is een hangoor goudkeurig, een vondelingetje.

  1. Angst is een slechte raadgever. Wie bang is, weet ik niet maar soms is een mens bang voor iets dat uiteindelijk niet gebeurt of waarheid wordt. Dan is de bange tijd voor niets geweest en daar is het leven te kort voor. Dat geldt ook voor het mooie muisje!

Wat vind jij ervan?

